Ett liv på tröskeln

torsdag, juni 28, 2007

Inlägget som inte finns

Jag skrev ett inlägg om vad som har hänt de senaste dagarna i Uppsala. Det var ett inlägg om Idi Amin, framtänder mot asfalt, drömmar, träningsvärk, boxning, Frenchys fattiga cykel, fuktiga och kalla fiskpinnar, flytande margarin och en väldigt lyckad kväll på puben Avec. För ovanlighetens skull läste jag dock igenom det jag skrivit och insåg att det var trist. Vem vill veta vad jag åt till middag? Ingen. Jag återkommer när jag har något åtminstone någorlunda intressant att skriva om eller om jag helt enkelt känner för att skriva. Nu känner jag för musik. Gårdagen var härlig, VSK är ovanligt usla och alla bör tydligen ha en gästhandduk förresten.

Dagens låt sparar jag till nästa gång, istället vill jag bjuda på en hyllning till den levande konsten: Le Parkour!