Ett liv på tröskeln

måndag, juli 16, 2007

Måndag morgon

Denna vecka har börjat ovanligt skitbrunt. Jag försov mig, kan knappt gå pga. träningsvärk från en fotbollsmatch igår kväll, jag är mördande sömnig och min morgonfrisyr borde få något slags pris för bästa surrealistiska skapelse i modern tid. Jag sitter i skrivande stund och mumsar på min lunch som frukost. Vad jag ska äta till lunch blir ett senare problem. Måndag morgon och solen skiner. Åt helvete...

Helgen har däremot varit kul. I fredags blev det långpanna på Bishops men det gick oväntat bra, över alla förväntningar. I lördags var det fest hos Viktor i Eskilstuna. Det var länge sedan jag var så full jag var då, men folket var trevligt och jag var välförtjänt bakis som ett ägg dagen därpå då jag vaknade på ett tunt liggunderlag på golvet och kroppen värkte.

Dagens låt är Benjy Ferree - In the countryside